تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ آذر ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اصلاح و ساماندهی شبکه برق ۱۱ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: با این احتساب در مجموع شبکه برق ۶۰روستای شهرستان مریوان معادل ۴۲ درصد کل روستا اصلاح و بازمهندسی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اصلاح شبکه فرسوده برق ۱۱ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۲۵ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی با اعتباری بالغ بر۳  میلیارد تومان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح های روستا محور علاوه بر خدمات رسانی مطلوب منجر به توسعه پایدار در این مناطق می شود، افزود: در مجموع و تا پایان آذر ماه امسال قریب به ۲۸۰ کیلومتر شبکه سیم مسی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مرادی افزود: در مواردی که استفاده از خطوط سیم مسی منجر به بروز حوادث گذرا می شود و یا اینکه حریم و سایر نکات فنی و ایمنی شبکه برق مقدورنیست استفاده ازکابل های خودنگهدارمنطقی است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۴۴ روستای دارای برق در این شهرستان وجود دارد، افزود: در مجموع تاکنون شبکه برق ۴۲ درصد روستاهای مریوان معادل ۶۰ روستای این شهرستان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

 

image_pdfimage_print