تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱ آذر ۱۴۰۱

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران از اتمام اجرای طرح بهارستان در ۶ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: شبکه برق ۹ روستای باقی مانده نیز تا پایان سال جاری اصلاح و بازمهندسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، وریا شیروانی مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کامیاران گفت: شبکه برق دو روستای “ماویان” و “چرسانه” این شهرستان باه طور کامل اصلاح و بازمهندسی شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارهزینه شده برای این دو روستا ۴ میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت: این پروژه با احداث شبکه های فشارضعیف، نصب ترانسفورماتور، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، رفع حریم تاسیسات برق رسانی و مواردی دیگر اصلاحی به بهره برداری رسید.

شیروانی با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبار برای اصلاح و نوسازی شبکه برق ۱۵ روستا انجام شده است، افزود: تاکنون اجرای طرح بهارستان در ۶ روستا به اتمام رسیده و ۹ روستای مابقی نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی افزود: با بهسازی شبکه برق این دو روستا جمع روستاهای بهسازی شده در این شهرستان به ۳۲ روستا رسید که ۲۶روستا سهم سال گذشته و ۶ روستای باقی مانده در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان کامیاران در پایان هدف از اجرای این طرح کاهش خاموشی ها، رفع حریم تاسیسات برقرسانی وجلوگیری ازبروز حوادث، رفع افت ولتاژاحتمالی، کاهش تلفات و بهبود آرایش شبکه عنوان کرد.

image_pdfimage_print