تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۱

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان قروه از بازمهندسی شبکه برق دو روستای “امین آباد قصلان و سراب قحط” با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، محمد رضا حاجیان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان قروه از اصلاح و بازمهندسی شبکه برق سه روستای امین آباد، قصلان و سراب قحط این شهرستان و رفع حریم شبکه های فشار متوسط و فشارضعیف این روستاها خبر داد وگفت: توجه ویژه به تامین برق روستاها وهمچنین رفع مشکلات احتمالی روستاها درحوزه تامین برق مطمئن وروشنایی میتواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه پایدار درروستاها باشد که منجربه توسعه اشتغال وهمچنین توجه به جنبه های گردشگری روستایی درکشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این پروژه ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی اصلاح و ۳۲۰۰ متر شبکه سیمی فرسوده نیز به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: همزمان با اجرای این اقدامات پست هوایی موجود نیز اصلاح و بهسازی شد.

حاجیان با تاکید بر اینکه جهت اصلاح و بهسازی شبکه برق این ۲ روستا بیش از ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است، اظهار داشت: رفع ضعف ولتاژ، کاهش شعاع  تغذیه فیدرهای فشارضعیف و رفع حریم ۲۰کیلو ولت آمپر و کاهش تلفات  ازاهداف اجرایی طرح است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:همزمان با اجرای این طرح ۱۲ اصله تیرچوبی و بتنی فرسوده تعویض شده و ۱۱۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی  نیز بهسازی و بازمهندسی شد.      

image_pdfimage_print