تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اصلاح و بازمهندسی شبکه برق ۹ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اصلاح و بهسازی شبکه ۹ روستای این شهرستان همزمان با اجرای طرح هادی در این روستاها خبر داد.

وی افزود: به منظوررفع حریم تاسیسات الکتریکی  و کاهش افت ولتاژ، این مدیریت اقدام به احداث ۱۵کیلومتر شبکه فشارضعیف و برکناری ۲۲پایه  فرسوده شبکه برق و نصب پایه های  بتنی جدید در این ۹روستا کرده است.

آقامحمدی بیان کرد: این روستاها شامل آب باریک، سراب سرخه، تازه آباد قروچای، قروچای، تیلکوه، خان آباد، ظفرآباد، آخی کمال و قشلاق خداکرم است که همزمان با اجرای طرح هادی طرح بهسازی شبکه برق نیز در این روستاها اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع ۱۱۰ روستای دارای سکنه در این شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: در مجموع تاکنون شبکه برق ۹۵ روستای شهرستان دهگلان به طور کامل بهسازی و اصلاح شد.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه اجرای طرح های توسعه محور در روستاهای استان زمینه ساز عمران، آبادانی و مهاجرت معکوس به روستاها است، اظهار داشت: در مجموع ۱۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعتبار جهت انجام این طرح ها در دهگلان صرف شده است.

image_pdfimage_print