تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت:تاکنون شبکه توزیع برق ۹۰ روستای این شهرستان به طور کامل اصلاح و بهسازی شده که ۱۰ روستای آن تنها در خرداد ماه امسال انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عطاالله میرزایی مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: اصلاح و توسعه شبکه برق در روستاها با هدف پایداری شبکه برق، ارتقاء شاخص های کیفی خدمات برق در روستاها، افزایش رفاه و کیفیت زندگی و به تبع آن افزایش میزان رضایت مندی روستانشینان همواره مورد توجه این مدیریت بوده است.

وی افزود: در راستای سیاست کلان شرکت و به تبع آن مدیریت های تابعه، جهت توسعه و نگهداری شبکه های برق در روستاهای استان، درخرداد ماه امسال بهسازی شبکه برق ۱۰ روستای این شهرستان از جمله روستاهای قره چیقران، میشیاب، گادمه گتر، آلی جان، مره در، کانی سیدمراد، جعفرآباد، برده سفید، کلکجار واحمدآباد در دستور کار این مدیریت قرارگرفت.

میرزایی با تاکید بر اینکه جهت اجرای این پروژه در این تعداد روستا، بیش از ۲۹ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال اعتبار صرف شده است، افزود: احداث و بهسازی ۶۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر، جابجایی و رفع فرسودگی ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تبدیل سیم مسی آن به کابل خودنگهدار، جابجایی ۳۱۰ پایه بتنی فشار متوسط وضعیف در راستای رفع حریم و همچنین اصلاح وافزایش ظرفیت ترانس وجابجایی ثقل بار و درنهایت اصلاح و رفع اتصالات سست و بازآرایی وتعدیل بارفیدرهای فشارضعیف عمده فعالیتهای انجام گرفته در اجرای این پروژه بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره اظهار داشت: از مجموع ۱۸۷ روستای تحت پوشش این شهرستان تاکنون شبکه برق بیش از۹۰ روستا به طورکامل بهسازی شده که حداکثر تا پایان آذرماه ۱۴۰۱تمامی روستاهای تحت پوشش این مدیریت بهسازی واصلاح می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این مدیریت برخود وظیفه می داند با پیگیری و اجرای سریع پروژه های روستا محور و توسعه ای گامی مهم در راستای توسعه همه جانبه در روستاها بردارد، اظهار داشت: تأمین برق مطمئن و پایدار حتی در دورترین نقاط مرزی استان نیزاز اولویت های کاری این شرکت و به تبع آن مدیریت های تابعه است.

image_pdfimage_print