تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ مهر ۱۳۹۹

در ارزیابی «شاخص‌های عمومی و اختصاصی»بیست و سومین جشنواره شهید رجایی ، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، موفق به کسب عنوان و‌جایگاه “دستگاه برتر سال ۹۸ “ گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان کردستان، از میان ۴۶ دستگاه اجرایی، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گروه دستگاه های خدمات رسان، رتبه اول را کسب کرد.

جشنواره شهید رجایی استان کردستان، هر ساله از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از دستگاه‌های برتر برگزار می‌شود که در بیست و سومین دوره این جشنواره، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی توانست با ارایه عملکرد مطلوب، بالاترین امتیاز را کسب نموده و به عنوان دستگاه برتر استانی معرفی شود.

دستگاه‌هایی که در جشنواره شهید رجایی استان کردستان سال ۹۸ شرکت کرده‌اند، شامل ۴۶ دستگاه بوده که  به ۵ گروه تقسیم شده و  از لحاظ حوزه کاری، مأموریت‌های دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند. نحوه ارزیابی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در قالب سه دسته تقسیم گردید که دسته نخست دستگاه‌هایی بودند که بر اساس استانداردهای ارزیابی سازمان اداری و استخدامی کشور حائز رتبه برتر در مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی شدند، گروه دوم دستگاه‌هایی هستند که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۳۹۸ بیشترین رشد را به نسبت سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ داشته و گروه سوم دستگاه‌هایی هستند که اقدامات شاخص قابل تقدیری در فرایند توسعه استان داشته‌اند.

ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی بر اساس مدارک و مستنداتی صورت می‌گیرد که توسط این دستگاه‌ها بارگزاری شده و بر اساس قانون این مستندات ابتدا به وزارتخانه مربوطه دستگاه اجرایی ارجاع و سپس نتیجه به سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت  و برنامه‌ریزی استان مرجوع می‌شود.

فرآیند بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از بهمن ماه سال ۹۸ آغاز و پایان فرایند ارزیابی آن در ۳۰ شهریور ماه بود. این دوره از جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا با تأخیر برگزار گردید و در نهایت ۴۶ دستگاه در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گروه تولیدی و خدماتی، گروه زیربنایی و توسعه زیرساختی، گروه سلامت و رفاه اجتماعی و نیز گروه عمومی و قضایی مورد ارزیابی قرار گرفتند. علاوه بر شاخص‌های عمومی که برای تمامی دستگاه‌های شرکت کننده اعلام شده به صورت یکسان ارزیابی گردید، شاخص‌های اختصاصی نیز در مورد دستگاه‌های مختلف به صورت خاص مورد بررسی قرار گرفت.

 

image_pdfimage_print