تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۳ تیر ۱۴۰۲

مدیرتوزیع برق شهرستان کامیاران گفت: طی ۲۰ روز گذشته ۳۳ اخطار قطعی برق برای دستگاه های اجرایی سطح شهرستان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت  توزیع نیروی برق استان کردستان، شیروانی  مدیر توزیع برق شهرستان  کامیاران در جلسه کمیته مدیریت بحران شهرستان که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد، تاثیر جابجایی ساعت کار دستگاههای اجرایی برنمودار مصرفی ادارات را انکارناپذیر دانست و اظهار کرد: انتظار  می رود دستگاه های اجرایی از مولد های خودتامین در ساعات اوج مصرف استفاده نمایند و همچنین نسبت به خاموش کردن سیستمهای روشنایی،سرمایشی و مصارف غیرضروری در پایان وقت اداری اهتمام کنند.

وی افزود: انجام سرویس  دوره ای تجهیزات سرمایشی و تعیین فردی بعنوان مدیرانرژی نیز باید در کنار موارد مذکور، به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

شیروانی تاکید کرد: بر اساس  مصوبه  هیئت دولت تمامی دستگاههای اجرایی و ادارات باید مصرف برق خود را بمیزان  ۳۰ درصد درساعات اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری به نسبت مشابه سال قبل پایه ۱۴۰۰ بااولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه برودتی و سرمایشی اجرا کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران ادامه داد: برای ادارات و دستگاههای اجرایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، در وهله اول اخطار قطع صادر و در صورت عدم توجه به اخطار، برق مصرفی آنها قطع خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طول ۲۰ روز گذشته ۳۳ اخطار در خصوص قطع برق برای دستگاه های اجرایی سطح شهرستان صادر شده است.

در ادامه این نشست، فرماندار شهرستان نیز بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت ادارات در خصوص رعایت الگوی مصرف ، کاهش برق مصرفی ادارات و به مدار آوردن مولدهای موجود تاکید کرد.

image_pdfimage_print