تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۲

 

 

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، ضمن اعلام آمادگی شرکت توزیع نیروی برق  استان کردستان برای همکاری در تامین برق پایدار در ایام محرم به پاتوق‌ها و موکب‌ها، بر ضرورت رعایت همه نکات ایمنی برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی ناشی از تامین برق ناایمن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ سید محمد فتحی معاون بهره‌برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و اهمیت برپایی باشکوه آئین‌های مرتبط با آن، لزوم توجه به نکات ایمنی در برپایی مواکب و هیئت‌های عزاداری، به ویژه در موضوعات مرتبط با برق، مورد تاکید است.

وی استفاده از اتصالات و تجهیزات ایمن و استاندارد، خودداری از اقدام برای اتصال کابل به شبکه برق، نصب نکردن پرچم، المان و … در حریم شبکه هوایی برق و رعایت نکات ایمنی در تامین برق را یادآور شد و افزود: هیئت‌های مذهبی از ایجاد هرگونه پاتوق و نصب داربست در محدوده حریم شبکه و جوشکاری روی پایه‌های شبکه و صعود افراد غیر مجاز از تاسیسات برق‌رسانی برای نصب هرگونه پرچم، پلاکارد و بنر خودداری نمایند.

فتحی با اشاره به بالا بودن دمای هوا در این روزها و نیاز به استفاده از سیستم‌های سرمایشی در مساجد و تکایا، بر ضرورت توجه به مدیریت مصرف برق به عنوان سرمایه ملی تاکید کرد.

وی همچنین درمورد تامین برق هیئت‌های مذهبی استان گفت: مسئولین هیئت‌ها می‌توانند ضمن مراجعه به مدیریت توزیع برق هر یک از شهرستان‌های تابعه، نسبت به تقاضا و ثبت درخواست برای اخذ انشعاب موقت اقدام کرده و از هرگونه دخالت غیرمجاز در تاسیسات برق منصوبه و وصل خودسرانه، غیرایمن و غیرمجاز انشعاب برق، جدا” و اکیدا” پرهیز نمایند تا خدایی ناخواسته شاهد حوادث ناگوار برای هیچ یک از هم وطنانمان نباشیم.

 

image_pdfimage_print