تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ تیر ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اتمام عملیات احداث خط جدید ۲۰ کیلوولت در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از اتمام احداث پروژه خط جدید ۲۰ کیلوولت از پست ۲۰/۶۳ شهرک صنعتی دهگلان پس از ۲ماه فعالیت کاری خبرداد و گفت: با اجرای این پروژه حداقل ۵ مگاوات ظرفیت جدید، حدفاصل شهرک صنعتی تا مسیر روستاهای کانی پان- چیلک – چقماقدره ابراهیم آباد هلیزآباد و گردنه صلوات آباد به شبکه موجود برق اضافه شده است.

وی با بیان اینکه احداث خط مذکور بسترلازم را برای تامین برق کلیه طرح های جدید صنعتی وکشاورزی دراین مسیر مهیا کرده است، افزود: اجرای این پروژه مسیر تغذیه این ۵ روستا را ازخط برق مسیرچاه های آب کشاورزی اراضی دشت زاغه منفک نموده و نگهداری خطوط تغذیه برق این روستاها در فصول سرد سال را آسان تر می کند.

آقامحمدی در ادامه با اشاره به اینکه جهت اجرای این پروژه بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، افزود: با احداث این خط تعداد خطوط اصلی تغذیه شبکه برق شهرستان دهگلان از ۲۲خط به ۲۳ خط افزایش یافت.

وی حجم فیزیکی اجرا شده در این پروژه را ۴ کیلومترعنوان کرد وگفت : احداث ۶۰۰ متر کابل کشی زمینی، احداث و نصب یک دستگاه کلید ۲۰ کیلوولت ازپست ۶۳/۲۰ و حفر حدود ۲۰۰ مترکانال زمینی از جمله اقدامات انجام شده در راستای بهره برداری ازاین پروژه است.

وی درپایان گفت:هدف از اجرای این پروژه افزایش پایداری خطوط برق، ارتقاء ظرفیت بارشبکه، کاهش تلفات انرژی، کوتاه شدن مسیرشبکه، تقلیل خاموشی های گذرا وناخواسته وافزایش رضایتمندی مشترکان بوده است.

image_pdfimage_print