تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۷ مهر ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از اجرای 5283 متر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 690 میلیون ریال در شهرک امام خمینی (ره ) شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تصریح این خبر گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و سیمی، با هدف کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی، پیشگیری از سرقت شبکه، اصلاح آرایش شبکه و زیباسازی مبلمان شهری، میزان ۵۲۸۳ متر شبکه سیمی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال به کابل خودنگهدار در شهرک امام خمینی ( ره ) شهرستان قروه تبدیل شد.

وی در ادامه با اشاره به سرقت های مکرر اذعان داشت: با توجه به سرقت های مکرر از شبکه فشار ضعیف که باعث ضعف ولتاژ و آسیب دیدن وسایل الکتریکی و نارضایتی مشترکین میگردد، که اصلاح و بهینه سازی شبکه سیمی فشار ضعیف و تبدیل به شبکه کابل خودنگهدار اقدام شد و مشکل ضعف ولتاژ و خاموشی شبکه در نقاط حادثه خیز، مرتفع گردید.

وی در ادامه افزود:  با تغییر ساختار شبکه در شهرک امام خمینی (ره)  و جابجایی پایه های داخل سواره روها و انجام شاخه زنی که یکی از مشکلات عمده می باشد همزمان با اجرای این پروژه، رفع گردید.

میمنت آبادی در پایان یادآور شد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، سبب می شود امکان استفاده از برق غیرمجاز کاهش داده شود که این امر باعث کاهش تلفات و انرژی توزیع نشده نیز میشود و از تحمیل ضرر و زیان به شرکت توزیع جلوگیری شده و همچنین از مشکلات قطعی برق و ایجاد نارضایتی جلوگیری می نماید.

image_pdfimage_print