تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۳ اسفند ۱۳۹۸

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از احداث 4000 متر شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور برقرسانی به مشترکان انشعابات جدید در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تصریح این خبر گفت: در سالجاری ۴۰۰۰ متر شبکه  فشار ضعیف هوایی بمنظور برقرسانی و تامین انشعاب برق متقاضیان جدید در شهرستان قروه  احداث گردیده است.

وی در ادامه افزود: در سالجاری جهت برقراری انشعاب برق متقاضیان شهری و روستایی که بدلیل فاصله زیاد از شبکه فشار ضعیف هوایی موجود پیشنهاد احداث شبکه مطرح شده بود، نسبت به نصب ۱۲۵ اصله پایه بتونی و احداث ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع و برقراری ۶۷ فقره انشعاب برای متقاضیان اقدام گردید.   

میمنت آبادی در پایان اذعان داشت: با توجه به ساخت و سازهای جدید و توسعه بافت شهری و روستایی، تعداد زیادی از تقاضاهای واگذاری انشعاب نیاز به احداث و توسعه شبکه برق را دارند که امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبار و تسریع در طی مراحل اداری بتوانیم در حداقل زمان ممکن و با توجه به اهداف کیفی تعیین شده کار نیرو رسانی به متقاضیان احداث شبکه را  انجام دهیم.

image_pdfimage_print