تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از واگذاری 1970 فقره انشعاب برق با تعرفه های مختلف به مشتركين شهرستان قروه در سال 1398 خبر داد.

فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه در تشریح این خبر گفت: در سال ۹۸مجموعاً ۱۹۷۰ فقره انشعاب با تعرفه های مختلف در شهرستان قروه نصب شده است که با برنامه ریزی صورت گرفته  و تسریع در فرآیند واگذاری انشعاب در حال حاضر پس از طی مراحل بازدید و پرداخت هزینه انشعاب توسط متقاضی و اختصاص اشتراک، لوازم اندازه گیری مشترکین مطابق با استانداردهای شرکت توزیع در محل نصب و مشترکین برقدار شدندکه از این تعداد ۱۷۸۲ فقره از طریق شبکه موجود و ۱۵۸ فقره نیز با احداث ۴۲۵۷ متر شبکه، واگذار گردید.

وی در ادامه اذعان داشت: فروش تعداد ۳۰ فقره انشعاب دیماندی با ارزش بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال ، تعداد ۱۰۸ فقره انشعاب سه فاز با ارزش بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال و تعداد ۱۸۳۲ فقره انشعاب تکفاز با ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال در سال ۱۳۹۸ تحویل مشترکین این شهرستان گردید.

 

میمنت آبادی در ادامه از شناسایی و جمع آوری ۱۳۶فقره انشعاب غیر مجاز در شهری و روستایی در سال گذشته و تصویب قانون مجازات انشعابات غیر مجاز افزود: خوشبختانه با تصویب قانون مجازات استفاده کنندگان انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و مخابرات امکان واگذاری انشعاب غیر دائم به سکونتگاه های غیر رسمی نقاط حاشیه ای شهر فراهم شد و این اقدام می تواند هم در زمینه کاهش تلفات و هم افزایش ضریب ایمنی برق در مناطق، موثر باشد.

 

وی در ادامه با توجه به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولیدگفت:امیدواریم بتوانیم در سال جاری با عزمی راسخ تر نسبت به واگذاری انشعاب جهت رونق گرفتن مجدد تولید، به مشترکین و متقاضیان دریافت خدمات،ازجمله مشترکین،بخش های صنعتی و کشاورزی اقدام نمائیم.

image_pdfimage_print