تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۳ آذر ۱۳۹۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اجرای بیش از 322 کیلومتر تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در دو ماهه اخیر مهر و آبان خبر داد و گفت: در سال 97 و 98 در مجموع 245 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگه دار تبدیل شد که فقط در دو ماه اخیر سالجاری قریب به این عدد اصلاح شبکه توزیع برق در سطح استان، داشته ایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان کردستان، وضعیت توپولوژی و فرسودگی شبکه های سیمی برق، اجرای این پروژه عظیم نقشی اساسی و مهم در پایداری شبکه و ارائه خدماتی بهتر و مطمئن تر به مشترکین را در بر دارد.

لهونیان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگه دار در دو سال پیشین اذعان داشت: در سال ۹۷ ، میزان ۱۲۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار تبدیل گردید که این عدد در سال ۹۸ به ۲۱۵ کیلومتر رسید این در حالی است که فقط در دو ماه اخیر مهر و آبان امسال بیش از ۳۲۲ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

وی در ادامه بیان داشت:  از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه بیش از ۷۴۸ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگه دار تبدیل شده است که نشان از برنامه ریزی هدفمند، عزم مجموعه و تلاش شبانه روزی کارکنان بخش های اجرایی، عملیاتی و پشتیبانی این شرکت برای اصلاح و بهسازی شبکه دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به اهداف اجرایی این پروژه عظیم اشاره کرد و گفت: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تلفات، بهبود مبلمان شهری، کاهش خطرات برق گرفتگی، کاهش خاموشی، جلوگیری از سرقت شبکه های برق، حذف برق های غیر مجاز و ضریب بالای ایمنی از اهداف مهم و اساسی اجرای پروژه تبدیل شبکه سیمی به ” کابل خود نگهدار ” است.

لهونیان در پایان سخنان خود اذعان داشت: با توجه به اجرای این پروژه ها در چند سال اخیر و رشد چندین برابری آن در سال ۹۹ امید است با عزم جدی و برنامه ریزی صحیح تا پایان سال ۱۴۰۲ بتوان تمام شبکه های فشار ضعیف سیمی استان را به کابل خود نگهدار تبدیل کرد، قطعا این اقدام موفقیتی بزرگ برای این شرکت و استان خواهد بود.

لازم به ذکر است این شرکت در نظر دارد تا پایان سالجاری بالغ بر ۲۳۰۰ کیلومتر شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار تبدیل کند.

 

image_pdfimage_print