تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در آستانه آغاز سال جدید از دو هدف مهم و طلایی کاهش تلفات انرژی و کاهش مدت زمان انرژی تأمین نشده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: ایجاد تفکر همسو از رویکرد‌های مهم سال ۱۴۰۰ این شرکت است، بدین منظور با هدف انسجام بخشی در اقدامات و برنامه ریزی های شرکت، لازم است اهداف اصلی و شاخص سال جدید مشخص گردیده و استراتژی ها و برنامه های شرکت در راستای تحقق این اهداف طرح ریزی و عملیاتی گردند.

وی در ادامه با اشاره به دو هدف مهم و اساسی شرکت در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اذعان داشت: دو هدف  کاهش تلفات انرژی و کاهش مدت زمان انرژی تأمین نشده برای مشترکان، بعنوان اهداف طلایی و اصلی شرکت در سال ۱۴۰۰ در  نظر گرفته شده است و  کلیه‌ی واحدهای شرکت در کلیه‌ی سطوح سازمانی، برنامه‌های اجرایی خود را در راستای تحقق این دو هدف مهم معطوف خواهند نمود.

لهونیان در ادامه سخنان خود تأکید کرد: از جمله اولویت های کاری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تأمین منابع و ایجاد زیرساخت های شرکت همسو با دو هدف اصلی تعیین شده می باشد در همین راستا، ساز و کارهای مناسب برای پیشبرد اهداف در تمامی واحدهای شرکت، برنامه ریزی گردیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه با اشاره به تحقق اهداف مورد انتظار بیان داشت: رسیدن به این اهداف در گرو همدلی و همکاری کلیه‌ی واحدهای اجرایی، ستادی و پشتیبانی است، الزامات موثر در تحقق اهداف خصوصا دو هدف طلایی و مهم سال ۱۴۰۰ ، فازبندی برنامه‌های اجرایی و انجام پایش‌های منظم براساس شاخص های اندازه‌گیری در دوره های زمانی به صورت منظم و مدون است.

لهونیان در ادامه اظهار داشت: ایجاد منابع جدید درآمدی و کاهش هزینه‌ها از دیگر اهداف مهم و جانبی شرکت در سال ۱۴۰۰ است و ایجاد نظام انگیزشی کارکنان  نیز چشم‌انداز اصلی این شرکت خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به سمت و سوی اهداف شرکت گفت: استراتژی، اهداف و برنامه ها در جهت ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان کردستانی است تا برق مطمئن و پایدار، همراه با خدمات دهی مطلوب به صورت غیر حضوری برای هر یک از مشترکین استان فراهم گردد.

image_pdfimage_print