تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از هدف تعیین شده برای رسیدگی به شکایات در سال 99 که هشت روز بود، خبر داد و گفت: با توجه به هدف تعیین شده در سال گذشته، عملکرد رسیدگی به شکایات را به 4.6 روز رساندیم که موفقیتی چشم گیر در راستای تکریم ارباب رجوع در شرکت می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت: با برنامه ریزی دقیق و مدون برای رسیدگی به هر گونه درخواست و یا شکایات مردمی توانستیم مدت زمان رسیدگی به هر درخواست را به ۴٫۶ روز در سال ۹۹ کاهش دهیم، این در حالی است که هدف تعیین شده برای رسیدگی به درخواست ها در سطح شرکت برای سال ۹۹ هشت روز بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایات و درخواست های ارسالی مشترکین اذعان داشت: یکی از هدف های مهم شرکت توزیع برق استان کردستان ارائه خدمات مطلوب همراه با تکریم ارباب رجوع است، یکی از فاکتورها و عوامل موثر در کسب رضایتمندی، رسیدگی و پاسخ دهی به موقع به درخواست های کتبی و الکترونیکی مردمی است.

وی در ادامه به عملکرد شهرستان سنندج در حوزه رسیدگی به شکایات و درخواست های مشترکین  اشاره کرد و بیان داشت: بیشترین نامه ها و درخواست های مردمی مربوط به حوزه برق شهرستان سنندج با داشتن ۳۶ مورد بود که در عملکردی موفق و رسیدگی به این درخواست ها را به ۳٫۲ روز کاهش داده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: بیشترین موضوعات ارائه شده در درخواست های مشترکین در حوزه واگذاری انشعاب کشاورزی و خانه باغ به تعداد ۲۸ مورد، خسارات برق و سوختگی وسایل برقی  به تعداد ۲۱ مورد  و اصلاح و جابجایی شبکه و ترانس به تعداد ۲۰ مورد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به سال ۹۸ گفت:  هدف سال ۹۸ در رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی ۸٫۵ روز بود این در حالی است که عملکرد شرکت در سال ۹۸، هفت روز بوده است.

لهونیان در پایان سخنان خود اذعان داشت:  درخواست ها و یا شکایات ارسالی از سازمان های داخل و خارج استان و یا به صورت مستقیم توسط متقاضی به این شرکت در سال ۹۹ ارسال گردید و در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفت، که در این میان  استانداری کردستان با ۴۴ مورد  و سامانه سمات توانیر  با ۲۳ مورد بیشترین نامه های ارسالی متقاضیان به این شرکت بوده اند.

لازم به ذکر است هر یک از مشترکین و متقاضیان خدمت در سطح استان کردستان می توانند از طریق سامانه های سمات و سامد به صورت الکترونیکی درخواست ها، شکایات و انتقادهای خود را از عملکرد هر یک از واحد های این شرکت اعلام نمایند تا پس از ابلاغ و اعلام از سوی    ذیصلاح در سطح توانیر و استانداری کردستان، بررسی و اقدام لازم به عمل آید .

image_pdfimage_print