تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پرداخت پاداش بیش از 5 میلیارد و 950 میلیون ریال به مشترکان همکار در کاهش مصرف پیک بار زمستان 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در تشریح این خبر گفت:  در زمستان ۹۹ با توجه به مشکلات بوجود آمده در تامین سوخت نیروگاه های کشور به دلیل کمبود گاز و محدودیت در تامین برق مورد نیاز مشترکین، این شرکت اقدامات لازم را برای عبور از این بحران در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نسبت به انعقاد قرارداد همکاری با ۵ مورد از مشترکین دارای مولد خودتأمین در بخش های صنعتی و اداری(۲ مورد صنعتی و ۳ مورد اداری) در سطح استان اقدام نمود که بر این اساس بالغ بر ۱۲۹۶ مگاوات ساعت انرژی توسط این مشترکین تولید گردید و در بخش کاهش مصرف ۲۴ ساعته با مشترکین صنعتی (۱۶۲ مشترک صنعتی) ۸۱۲ مگاوات ساعت صرفه جوی شده است و توانستیم زمستانی بدون خاموشی را سپری کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود اذعان داشت: بیش از ۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال پاداش به مشترکین دارای مولد خودتأمین و مبلغ ۲ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال پاداش به مشترکین صنعتی در کاهش مصرف پیک بار زمستان ۹۹ پرداخت گردید.

لازم به ذکر است بیش از ۲۸ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال پاداش به مشترکان همکار در زمستان و تابستان سال ۹۹ پرداخت شده است.

image_pdfimage_print