تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲ اسفند ۱۳۹۹

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از آماده باش 50 اکیپ عملیات و اتفاقات شرکت به منظور مقابله با هرگونه سانحه ناشی از ورود سامانه آب و هوایی نامساعد و خاموشی های دو روز اخیر در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جواد اکبر آبادی در تشریح این خبر گفت: با توجه به اعلام هواشناسی و ورود سامانه سرد و بارش باران همراه با کولاک و ریزش برف در ارتفاعات از عصر دیروز ۲۸ بهمن ماه، ۵۰ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در آماده باش کامل به سر می برند.

اکبر آبادی در ادامه اذعان داشت: شدت بارش ها و کولاک از شب گذشته به اندازه ایی بود که در همان ساعات اولیه ، ۳۸ فیدر قطع گردید و در اسرع وقت اکیپ های عملیاتی در سرتاسر استان جهت رفع خاموشی ها فعالیت خود را آغاز کرده و در کوتاهترین زمان ممکن جهت رفع خاموشی ها اقدام کردند.

وی در ادامه با اشاره به وزش باد شدید در بخش های از نقاط استان افزود: : وزش باد باعث سقوط تیر برق، سقوط درختان بر روی شبکه های برق و منجر به قطع شبکه شده که با اعزام اکیپ های عملیاتی  کلیه خرابی ها و خاموشی های ناشی از شرایط فوق در همان ساعات اولیه برطرف گردید و همچنان به دلیل شرایط جوی نامساعد نیز هم اکنون در حال آماده باش و رفع خاموشی های دیگر می باشند.

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه سخنان خود بیان داشت: از دیروز (۲۸ بهمن ) تا به این لحظه ( ساعت ۱۲ ظهر ۲۹ بهمن ماه ) به دلیل شرایط نامساعد جوی ۱۴۱ نقطه در سطح استان قطعی برق داشتیم که با حضور به موقع اکیپ های عملیات و اتفاقات برق، تمام خاموشی ها برطرف گردید و اکنون کل شبکه توزیع برق استان کردستان پایدار است.

اکبر آبادی در پایان سخنان خود با توجه به ادامه این شرایط و اعلام هواشناسی برای وجود بارش شدید برف و باران و وزش شدید باد گفت: گروه های عملیاتی و فنی شرکت برای مقابله با حوادث احتمالی در شرایط نامساعد جوی در آمادگی کامل به سر می برند و در صورت هر گونه خاموشی در اسرع وقت برای رفع آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد و از مشترکین استان تقاضا داریم در این شرایط همچون همیشه، همراه و یار شرکت توزیع برق باشند و وقوع هرگونه حوادث را به ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق، اطلاع دهند.

image_pdfimage_print