تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ تیر ۱۳۹۹

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان " با هدف استاندارد سازی " از تبدیل بیش از 730 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در سطح استان با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال در سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبید علیمحمدی در تشریح این خبر گفت: یکی از اهداف مهم شرکت برای تبدیل شبکه های سیم مسی به کابل خود نگهدار، اصلاح آرایش شبکه ، جلوگیری از سرقت انرژی و سیم ها و همچنین خدمت رسانی مطلوب و مطمئن به مشترکان برق استان است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف دیگر اجرای این پروژه عظیم بیان کرد: کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش ضریب پایداری خطوط برق رسانی، زیباسازی مبلمان شهری، افزایش سطح ایمنی اشخاص، تجهیزات در زمان بارندگی و وزش باد از دیگر مزایای اجرای این طرح است که براساس یک برنامه مدون و طرح ریزی شده، در نظر است برای سال جاری ۱۰۰ درصد آن محقق گردد.

وی در ادامه به بیشترین حجم کار انجام شده اشاره کرد و اذعان داشت: برق شهرستان های کامیاران، قروه و دهگلان در بین سایر شهرستان های استان با حجم اجرا شده ۴۴، ۱۵ و ۱۵ کیلومتر بیشترین حجم کاری اجرا شده در سه ماه اول سالجاری را به خود اختصاص داده اند.

علیمحمدی با اشاره به تأمین اعتبار لازم برای اجرای این پروژه عظیم اذعان داشت: ۶۶۰ کیلومتر که معادل ۷۶ درصد از کل پروژه اجرایی است، تأمین اعتبار گردیده و بیش از ۱۵۰ کیلومتر نیز اجرا و به بهره برداری رسیده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود اذعان داشت: انجام این پروژه عظیم مستلزم برنامه دقیق و مدون، پشتکار مناسب و تأمین اجناس و ادوات و  ابزار کار است که با تلاش شبانه روزی همکاران  انشالله برای سالجاری محقق خواهد گردید

 لازم به ذکر است تا پایان خرداد سالجاری ۹۱ کیلومتر از شبکه شهری و ۵۹ کیلومتر از شبکه روستایی به کابل خود نگهدار تبدیل گردیده است.

image_pdfimage_print