تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۸ تیر ۱۳۹۹

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از افزایش 100 درصدی اجرای پروژه های شرکت توزیع برق در سه ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبید علیمحمدی در تشریح این خبر گفت:  در سه ماهه اول سالجاری با هدف برقرسانی و توسعه زیرساخت‌های شبکه ای در بخش‌های مختلف، مجموعه اقدامات و فعالیت هایی را در زمینه‌ احداث و اصلاح خطوط ۲۰ کیلوولت هوایی، احداث و اصلاح خطوط فشار ضعیف هوایی و زمینی، احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر و نصب تجهیزات جانبی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اجرا گردیده است.

وی در همین خصوص اشاره کرد: بیشترین اعتبار ریالی مربوط به احداث و اصلاح خطوط فشار ضعیف هوایی با اعتبار ی بالغ بر  ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

علیمحمدی در ادامه اذعان داشت:  مجموعه اقدامات صورت گرفته  نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش دوبرابری نشان می‌دهد که نشان از عزم جدی شرکت برای توسعه زیرساخت‌های شبکه‌ای و ثابت نگه داشتن ضریب نفوذی صد در صد برق در نقاط شهری با توجه به توسعه روز افزون مناطق برق شهری و همچنین با هدف تحقق ضریب نفوذ صد درصد برق در بخش روستایی استان کردستان است.

علیمحمدی در پایان سخنان خود اذعان داشت: اعتبارات هزینه و سرمایه گذاری شده در سه ماهه اول سال ۹۹ بالغ بر ۶۰۰  میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش دو برابری داشته است و این مهم نشان از افق و چشم انداز شرکت برای توسعه زیر ساخت های شبکه ای و استاندارد سازی تجهیزات شبکه ای دارد و از طرف دیگر نشان از توان فنی و نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری مناسب از پتانسیل ها و ظرفیت های درونی شرکت و محیط پیرامون خود دارد. .

image_pdfimage_print