تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ شهریور ۱۴۰۲

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی برق و رسانه تا ۱۵ مهر ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ کوهسار رسولی تبار مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند تا قبل از اتمام مهلت تعیین شده نسبت به ارسال آثار خود به جشنواره اقدام کنند.

وی افزود: این جشنواره در قالب بخش های مختلف تیتر، گزارش، مصاحبه، خبر، اینفوگرافی، طنزو کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، عکس، گرافیک و موشن‌گرافی، ویدیو ( ویدیو ژورنال، اسلایدشو) برگزار می شود.

رسولی تبار گفت: محورهای این جشنواره شامل اقتصاد برق و موضوع تعرفه ها، یارانه و طرح های تشویقی مشترکان برق، آسیب شناسی نرخ واقعی و تکلیفی برق، چالشها و فرصتهای خرید تضمینی، استفاده از تجربه های بین المللی در بهبود اقتصاد برق، برق سبز و محیط زیست، پایداری شبکه های برق، برقرسانی در شرایط سخت، مصرف برق در وسایل سرمایشی و مدیریت مصرف برق در صنایع است.

وی مدیریت مصرف برق در بخش های کشاورزی، تجاری و خانگی، مدیریت مصرف برق در روشنایی معابر، رمز ارزها، اهمیت صنعت برق در فرآیند توسعه اقتصادی، احداث نیروگاه های مقیاس کوچک و جبران ناترازی انرژی ، اطلاع رسانی، آگاهی‌ بخشی و فرهنگسازی مدیریت مصرف برق و نقش رسانه ها در مدیریت بحران در صنعت برق را از دیگر محورهای این جشنواره اعلام کرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه این جشنواره توسط داوران شرکت توانیر ارزیابی خواهد شد، خاطرنشان کرد: آثاری قابلیت شرکت در این رویداد رسانه‌ای را دارد که در شش ماهه نخست سال جاری در یکی از رسانه های مجاز منتشر شده باشد.

رسولی تبار آخرین فرصت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به وب‌سایت جشنواره به نشانی www.festivalenergy.ir ارسال کنند. 

هم چنین تلفن تماس ۰۲۱۲۷۹۳۵۰۴۷ و شماره تلفن فضای مجازی(پیام رسان های روبیکا ، بله و ایتا) ۰۹۲۱۵۵۲۹۷۴۷ پاسخگوی شرکت کنندگان خواهد بود.

وی در پایان گفت: به نفرات اول در هر بخش تندیس، لوح تقدیر و مبلغ نقدی ۵۰ میلیون ریال، نفرات دوم تندیس ، لوح تقدیر و مبلغ نقدی ۳۰ میلیون ریال و نفرات سوم تندیس، لوح تقدیر و مبلغ نقدی ۱۵ میلیون ریال اهدا می شود.

image_pdfimage_print