تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ آذر ۱۳۹۹

مهندس لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، در پیامی فرا رسیدن هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران و محققان عرصه علم و فناوری تبریک گفت.

در متن پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان آمده است:

این شرکت مفتخر است که با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و با تکیه بر دانش و توان علمی خود در راستای تحقق منویات رهبری در خصوص نامگذاری شعار سال به «جهش تولید» که یکی از ارکان کلیدی در جهش علمی و کلید پیشرفت و توسعه هر کشور به شمار می‌رود؛ گام بردارد. بر این اساس در ادامه این راه، امسال نیز با تأکید بر مبنا قرار دادن شعار هفته پژوهش «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» اقتصاد دانش بنیان را موتور محرکه جهاد اقتصادی قرار داده و فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی نوین را در مسیر تحقق اقتصاد دانش بنیان در حوزه انرژی و برق که زمینه‌ساز تحقق اهداف شعار سال بوده، هدایت نماید.

ضمن تبریک هفته پژوهش اعلام می‌دارد: نیروهای خوش ذوق و صاحب ایده این شرکت با توکل به خداوند باری تعالی و استفاده از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و با اتکاء بر همت عالی جمعی این توان را دارا می‌باشند تا ضمن دستیابی به اهداف سال جهش تولید در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی افتخارات پژوهشی ویژه‌ای را کسب کنند. هفته پژوهش را به همه پژوهشگران و صاحبان علم و اندیشه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

هیوا لهونیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان

image_pdfimage_print