تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مدیران این شرکت به درخواست های  مردمی در نمازهای جمعه مرکز استان و شهرستان های تابعه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان: میزخدمت بشکل دوره ای و مدون با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مردم در میعادگاه های نمازجمعه، روستاهای شهرستان ها، نقاط حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار و حتی بر اساس نیاز ارائه خدمت به مردم در قالب میزخدمت و میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرعامل ، مدیران استانی و معاونین مربوطه به صورت حضوری و چهره به چهره جهت مرتفع نمودن مشکلات و چالش ها و تلاش جهت خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم برپا می شود.

سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به تداوم حضور مدیران این شرکت در مساجد و مجامع عمومی به منظور پاسخگویی به درخواست های مردمی اظهارداشت: تلاش براین است که میزخدمت و ارتباطات مردمی حضوری به صورت هفتگی در سطح استان جدای از ملاقات عمومی مدیریت محترم عامل و ارتباط تلفنی (سامد) برای پاسخگویی به سوالات مشترکین و عموم مردم بر پا گردد.

لازم بذکر است همزمان باماه مبارک رمضان در راستای تکریم ارباب رجوع مدیران استانی و شهرستانی  و کارشناسان مرتبط ضمن بررسی مسائل و مشکلات مردم در مساجد جامع استان به درخواست‌ها و مطالبات مردم رسیدگی نمودند.

image_pdfimage_print