تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

نشست مشترک ستاد اقامه نماز استان و شورای اقامه نماز شرکت توزیع برق کردستان روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور “هیوا لهونیان” مدیر عامل شرکت، رییس ستاد اقامه نماز استان  و اعضای شورای اقامه نماز این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ “هیوا لهونیان” در اولین نشست مشترک ستاد اقامه نماز استان و شورای اقامه نماز شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سال ۱۴۰۳، ضمن خیرمقدم به حاضرین، به ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه برنامه های مرتبط با نماز در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: ان شاالله امسال برنامه های سال ۱۴۰۳ را با برنامه ریزی بیشتر و همکاری ستاد اقامه نماز استان انجام خواهیم داد.

” لهونیان” با اشاره به اهمیت کرامت اخلاقی در دنیای امروز، نماز را به عنوان هدایت گر افکار و اعمال و ضامن حرکت در مسیر تعالیم الهی، سرلوحه رفتار کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دانست و خاطرنشان کرد:  دستورات الهی و تعالیم دین مبین اسلام، نیروی محرکی است تا به پشتوانه آن بهترین و شایسته ترین خدمات را به هموطنان خود ارائه و با تلاش شبانه روزی از آسایش و آرامش آنان اطمینان حاصل نمائیم.

عظیمی رییس ستاد اقامه نماز استان کردستان در  این نشست ضمن تشکر از زحمات مدیرعامل و اعضای شورای اقامه نماز شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با حمایت مدیرعامل و شورای اقامه نماز خود عملکرد مناسبی را در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز داشته و توانسته است در طول چند سال اخیر در تحقق برنامه های شورای اقامه نماز بخوبی عمل کند واین جای تقدیر و قدردانی دارد.

“عظیمی” در ادامه از آمادگی ستاد اقامه نماز در ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف برق در جوامع هدف این ستاد خبر داد و گفت: برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی از جمله اقدامات این ستاد است که ترویج فرهنگ صرفه جویی نیز می تواند از جمله موارد مطرح شده در این نشست ها باشد.

در پایان این جلسه و پس از تهیه مصوبات نشست با اهدای لوح تقدیری از زحمات دبیر شورای اقامه نماز شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جناب آقای نادرنژاد تقدیر و تشکر به عمل آمد.

image_pdfimage_print