تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ تیر ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از نصب 311 فقره انشعاب در سه ماهه اول سالجاري شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر 5 میلیاردو700میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ،فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه در تشریح این خبرگفت: در سه ماهه سوم سالجاری مجموعاً ۳۱۱ فقره انشعاب با تعرفه های مختلف در شهرستان قروه بخش های (سریش آباد ، دزج و مرکزی) با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبارات داخلی شرکت توزیع نصب گردید.

میمنت آبادی با اشاره به نحوه ارائه خدمات به مشترکان طی سال جاری و همچنین میزان انرژی فروخته شده اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته  و تسریع در فرآیند واگذاری انشعاب در حال حاضر پس از طی مراحل بازدید و پرداخت هزینه انشعاب توسط متقاضی و اختصاص اشتراک، در کمترین زمان ممکن مطابق با استانداردهای شرکت توزیع، لوازم اندازه گیری در محل نصب ومشترک برقدار می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی و تلاش مجموعه پرسنل برق شهرستان قروه بر این است تا در خصوص متقاضیانی که نیاز به احداث شبکه فشار ضعیف دارند با بهره گیری از پتانسیل پیمانکاران توانمند و مجرب در شهرستان بتوانیم در حداقل زمان ممکن و مطابق با اهداف کیفی تعیین شده نسبت به احداث شبکه و نصب انشعاب، اقدامات لازم انجام گردد.

image_pdfimage_print