تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۲

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از نظارت دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو بر این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ “سید محمد فتحی” معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در خصوص این خبر گفت: دفترمدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اعزام ناظرانی از شرکت های توزیع نیروی برق استان مرکزی و کهکیلویه و بویر احمد از معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تاریخ ۲۷ دی ماه نظارت و بازدید بعمل آوردند.

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار داشت: این نظارت ها با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت ها در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و ایجاد حس همکاری و هم اندیشی وتبادل اطلاعات و دانش مابین شرکت های توزیع برق استان ها صورت گرفت.

فتحی خاطر نشان کرد:  به منظور ارائه نتایج عملکردی در بخشهای مختلف شرکت، علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با واحدهای پاسخگو قبل از آغاز فرایند نظارت در هفته های قبل، مجموعه ای از مستندات و سوابق مرتبط با هر بخش، با همکاری واحدهای تخصصی در قالب مجموعه سوابق نظارت عالیه در پایان فرایند نظارت عالیه، تدوین و تحویل گروه نظارت عالیه وزارت نیرو داده شد.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تبیین شاخصهای ۱۵ گانه و برنامه ریزی شده توسط این معاونت و همچنین براساس مولفه های نظارتی تعریف شده، پاسخگوی سوالات گروه نظارت عالیه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو بودند.

لازم به ذکر است پیش از این در تاریخ  ۲۲ آذرماه سال جاری مانور تمرینی- آموزشی مناطق ششگانه شمال غرب کشور با هدف ارتقای سطح آمادگی و تمرینی در شرایط بحران در مواجهه با بلایای طبیعی، اصلاح و مقاوم‌سازی شبکه و افزایش قابلیت با حضور ۶ استان معین برگزار شد.

image_pdfimage_print