تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان سقز از افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه این شرکت به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد گفت: همزمان با آغاز دهه فجر ۵ پروژه این شرکت در شهرستان سروآباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۹ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها درحوزه های اصلاح و بهسازی شبکه برق و همچنین احداث شبکه برق بوده است، افزود: در راستای اجرای طرح اصلاح و بهسازی شبکه، شبکه برق ۲۶ روستای این شهرستان در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری رسید.

آذری با تاکید بر اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر ۲۸۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی احداث شد، اظهار داشت: احداث یک دستگاه پست هوایی ۱۰۰ کاوا و ۷۷ متر شبکه فشار ضعیف زمینی از جمله دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: با هدف تقویت ساختار شبکه، همزمان با دیگر پروژه های اجرایی (تبدیل شبکه به کابل  خودنگهدار و مقاوم سازی) نسبت به تعویض و رگلاژ تیرهای برق فشار متوسط موجود در محورهای روستایی و همچنین متعاقب آن اصلاح پست ها اقدام شد.

image_pdfimage_print