تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۸ فروردین ۱۴۰۳

واگذاری قریب به ۲۲ هزار انشعاب برق به متقاضیان برق استان کردستان در سال گذشته

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تشریح عملکرد خدمات حوزه مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از واگذاری ۲۱۹۰۴ انشعاب برق به متقاضیان در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان “هیوا لهونیان” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان درتوضیح این خبر گفت: در سال گذشته در مجموع تعداد ۲۱۹۰۴ فقره انشعاب برق درسطح استان به متقاضیان واگذار گردید که ۷۰ درصد آن  معادل ۱۵۳۳۵ انشعاب مربوط به تعرفه بخش خانگی و مابقی انشعابات به تفکیک مربوط به بخش های: تجاری با ۴۰۹۵ انشعاب، عمومی با ۱۵۰۴ انشعاب، کشاورزی با ۸۲۷ انشعاب و صنعتی با ۱۴۳ انشعاب میباشد.

قابل ذکر است بیشترین واگذاری انشعاب مربوط به امورجنوب سنندج با تعداد ۳۵۰۴ انشعاب و پس از آن امور شمال سنندج، سقز و بانه بیشترین واگذاری انشعاب را در سطح استان داشته اند.

وی افزود: درحال حاضر بالغ بر ۷۵۲۳۰۰ مشترک در سطح استان از نعمت برق برخوردار بوده که ازاین مجموع تعداد ۶۰۸ هزار انشعاب مربوط به مشترکین بخش خانگی بوده که بیشترین سهم را در بین تعرفه ها دارد و مابقی انشعابات در بخش های عمومی، تجاری ، کشاورزی ، صنعتی و روشنایی معابر میباشد .

 

image_pdfimage_print