تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از واگذاری یک هزار و ۶۷۱ فقره انشعاب برق در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ ” محمد رضا حاجیان” مدیر توزیع برق شهرستان قروه با اعلام این خبرگفت: درسال ۱۴۰۲ یک هزار و ۶۷۱  فقره انشعاب با تعرفه های مختلف در شهرستان قروه نصب و راه اندازی شده است، که از این تعداد یک هزار و ۵۵۹ فقره انشعاب از طریق شبکه ی موجود گردیده و تعداد ۱۱۲ فقره نیز از طریق احداث شبکه به میزان ۲۵ هزار متر، واگذار گردید.

حاجیان در ادامه با اشاره به سایر شاخص های بخش مشترکین، تصریح کرد: درسال گذشته ۶۵۰ فقره کنتورتعویض و ۱۲۵ فقره کنتورنیز در همین راستا اصلاح گردید.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۲ بیش از  ۷۵۵ دستگاه کنتور هوشمند نصب گردیده و بیش از ۸۵ درصد مشترکان دیماندی و چاه آب کشاورزی به کنتور هوشمند طرح «فهام» مجهز هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۷ فقره انشعاب دیماندی، تعداد یک هزار و ۶۳۴  فقره انشعاب تک فاز درسال  ۱۴۰۲بفروش رسیده است، اظهار داشت: تعداد کل مشترکین این شهرستان ۶۲۰۰۰  مشترک است که  خوشبختانه با تصویب قانون مجازات استفاده کنندگان انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و مخابرات امکان واگذاری انشعاب غیر دائم به سکونتگاه های غیر رسمی نقاط حاشیه ای شهر فراهم گردید.

image_pdfimage_print