تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از واگذاری 1795 فقره انشعاب برق ديماندي و غير ديماندي به مشتركين این شهرستان در سال 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبر گفت: سال گذشته مجموعاً ۱۷۹۵ فقره انشعاب با تعرفه های مختلف در شهرستان قروه نصب شده است که با برنامه ریزی صورت گرفته و تسریع در فرآیند واگذاری انشعاب در حال حاضر پس از طی مراحل بازدید و پرداخت هزینه انشعاب توسط متقاضی و اختصاص اشتراک، در کمترین زمان ممکن لوازم اندازه گیری مشترکین  مطابق با استانداردهای شرکت توزیع در محل نصب و مشترک برقدار می گردد. که از این تعداد ۱۶۹۹ فقره  از شبکه موجود و۹۶ فقره  نیز با احداث ۴۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی واگذار شده اند.

میمنت آبادی در ادامه اذعان داشت:از مجموع ۱۷۹۵ فقره انشعاب با تعرفه های مختلف ، تعداد ۳۴  فقره انشعاب دیماندی با ارزشی بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال و تعداد ۱۷۶۱ فقره انشعاب تک فاز و سه فازبا ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ نصب و برقدارگردید.

وی درادامه افزود:باتوجه به اینکه تعداد کل مشترکین این شهرستان ۵۶۰۰۰ مشترک است خوشبختانه با تصویب قانون مجازات استفاده کنندگان انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و مخابرات امکان واگذاری انشعاب غیر دائم به سکونتگاه های غیر رسمی نقاط حاشیه ای شهر فراهم شده و این اقدام می تواند هم در زمینه کاهش تلفات و هم افزایش ضریب ایمنی برق دراین مناطق و رضایتمندی مشترکین، موثر باشد. لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تعداد ۱۱۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است .

ایشان در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت:با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰  از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها  ابراز امیدوری کرد نسبت به واگذاری انشعاب جهت رونق گرفتن مجدد تولیدمخصوصا”تولیدات دامی و کشاورزی به مشترکین و متقاضیان سطح این شهرستان در اسرع وقت اقدام گردد.

image_pdfimage_print