تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

پایان تجهیز مشترکین دیماندی و ولتاژثانویه به کلیدهای اتومات موتوردار و رله شنت در دیواندره

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عطاء میرزایی مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره در توضیح این خبر گفت: کنترل پذیری مشترکین دیماندی و ولتاژ ثانویه با استفاده از کنتورهای اتصال مستقیم، کلید هوشمند موتوردار اتومات، کنتاکتور و فعال سازی رله شنت درشهرستان دیواندره انجام شده است.

وی هدف از نصب این دستگاه ها را مدیریت بار و کنترل از راه دور شبکه و آمادگی برای عبور از پیک مصرف تابستان و همچنین جلوگیری از خاموشی های بی برنامه عنوان کرد.

میرزایی ارسال نرخ مشترکین و تشویق آنان به کاهش دیماند و قطع برق مشترکین معین را در شرایط بحران شبکه های توزیع از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: کاهش نارضایتی عمومی و جلوگیری از خسارت به بخش های حساس صنعتی به همراه مدیریت منظم براساس جدول مشخص از دیگر مزیت های کنترل پذیر شدن لوازم اندازه گیری برای مدیریت اضطراری بار برشمرد.

و در پایان گفت: با توجه به چالشهای مصرف صحیح انرژی، اکنون ایجاد بستر مناسب و استفاده از تجهیزات هوشمند بیش از گذشته ضروری است و در این خصوص نصب کلیدهای هوشمند موتوردار اتومات و رله شنت نقش کنترل پذیری و پایش را به خوبی ایفا می نمایند.

image_pdfimage_print