تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۲

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پرداخت بیش از ۴۳ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی به مشترکان برق استان کردستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۳۱ تیرماه سال جاری، ۱۳۳ هزار و ۸۱۵ مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی صرفه‌جویی برق به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال شدند.

وی از پرداخت پاداش همکاری به مشترکان برق طی همین دوره (۱۵ خرداد لغایت ۳۱ تیر ماه) خبر داد و گفت: براین اساس در صورتحساب‌های صادره، شاهد صدور قبوض برق رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم نشان دهنده همکاری ارزنده هم استانی‌های گرامی در اجرای طرح مدیریت مصرف برق و کنترل بار شبکه است.

لهونیان تعداد قبوض شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی را ۸ هزار و ۱۹۵ عدد اعلام کرد و افزود: تعداد مشترکانی که در این طرح از شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، بستانکار شده‌اند ۴۴ هزار و ۶۵۷ مشترک بوده که صورتحساب آن‌ها صادر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: چنانچه مشترکی بتواند به میزان ۱۰۰ کیلووات ساعت کاهش مصرف برق داشته باشد، ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان پاداش کم مصرفی در یک دوره را دریافت خواهد کرد که در این صورت نه تنها صورتحساب برق دوره مصرفی آن مشترک رایگان می‌شود بلکه صورتحساب برق مصرفی صادره نیز، بستانکار می‌شود.

لهونیان در پایان با بیان اینکه هنوز برای برخورداری از پاداش صرفه‌جویی فرصت باقی است، تصریح کرد: اجرای این طرح از ۱۵ خرداد ماه سال جاری آغاز و مشترکان تا ۱۵ شهریور ماه فرصت دارند تا با رعایت موارد مدیریت مصرف از مزایای بسته‌های تشویقی و اهدای پاداش ۲۰ برابری صرفه‌جویی وزارت نیرو، بهره‌مند شوند.

image_pdfimage_print