تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱ آذر ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اتمام پروژه برقرسانی به پمپاژ آب شرب روستای سردوش مریوان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: راه اندازی تجهیزات برقرسانی یک واحد ایستگاه آب شرب در روستای سردوش ازتوابع شهرستان مریوان گامی موثردرجهت حل مشکل آب شرب و بهبود وضعیت آبرسانی به مردم محروم و کم برخوردار این منطقه است .

وی با اشاره به اهمیت این پروژه در تامین آب شرب این روستا افزود: در همین راستا یک دستگاه پست ترانسفور ماتورهوایی با ظرفیت ۲۵کیلوولت آمپر و۳۰۰متر شبکه فشارمتوسط هوایی  با هادی روکش دار جهت تامین برق انشعاب  پمپاژ آب شرب روستای سردوش احداث شده است .

مرادی اظهار داشت: همچنین بیش ازیک کیلومتراز شبکه فشار متوسط  هوایی تغذیه کننده پست مذکور نیز اورهال و اصلاح گردید.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در پایان هدف از اجرای این طرح را بهبود وضعیت و حل مشکل آب شرب بیش از۱۰۰خانوار روستایی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر۳میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مرادی در پایان تامین برق مطمئن و پایدار، ارتقاء ضریب اطمینان و پایداری  شبکه و رضایتمندی مردم و مشترکان را از مهمترین اهداف اجرایی  این طرح برشمرد.

image_pdfimage_print