تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۸ تیر ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از اتمام طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کانی دینار و منطقه هجرت این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: به منظور حذف شبکه های فرسوده، افزایش ضریب ایمنی شبکه، ایجاد مبلمان شهری و روستایی واستاندارد سازی شبکه، پروژه تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار مطابق باچشم انداز تعیین شده در این شهرستان درحال اجرا است.

وی افزود : در همین راستا ۲۴ کیلومتر شبکه سیم مسی در دو منطقه پرجمعیت کانی دینار و هجرت مریوان با اعتباری بالغ به ۳۷ میلیارد ریال  به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

مرادی با تاکید براینکه همزمان با اجرای پروژه تبدیل  شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار و مقاوم سازی شبکه، تعویض و رکلاژ چند اصله تیر در این مناطق نیز با هدف تقویت ساختار شبکه اجرایی شد، اذعان داشت : از ابتدای اجرای طرح بزرگ تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان مریوان تاکنون بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر شبکه شهری و روستایی در این شهرستان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

 وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری کل شبکه توزیع برق شهرستان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل می شود، افزود: اجرای این طرح در سال ۱۴۰۱ با سرعت بیشتری در حال اجرا است چرا که با اتمام این طرح بخش زیادی از مشکلات شبکه های فشارضعیف مرتفع خواهد شد..

image_pdfimage_print