تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

همکاران گرامی

باسلام

اندک اندک صدای واپسین گام های روزهای پایانی سده چهاردهم به گوش می رسد و آخرین زمستان این قرن به آرامی می رود تا جایش را به آغاز بهاری پرطراوت، مفرح و زیبا هدیه دهد . بهاری که با توکل بر ذات اقدس باریتعالی آغازی باشد بر پایان یکسال سخت و آغازی بر شروع سده پانزدهم هجری شمسی

اگرچه اسب سرکش زمان در هر شرایطی مسیر خود را بصورت برق آسا و به سرعت و فارغ از هرگونه اتفاقی که در پیرامونش رخ می دهد به پیش می تازاند و ما گاهی اوقات صرفاً نظاره گر تقدیری هستیم که برایمان رقم خورده است. اما همواره تلاش می کنیم با داشته ها، توان و قدرت تعقل و برنامه ریزیمان در زندگی فردی، اجتماعی و شغلیمان به اهدافی که خواهان آنیم دست یابیم.

همه ما در سالی که گذشت اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردیم، شیوع ویروس کرونا و تأثیر عمیق آن بر سبک زندگیمان از یک سو و از دست دادن عزیزان، اقوام و هموطنان از سویی دیگر بسیار تلخ و رنج آور بود.

اما در کنار این تلخی ها، شیرینی موفقیت هایی که با همکاری جمعی و با تلاش و کوشش زیاد در مجموعه شرکت به آن نایل شدیم موجب شده تا امروز و با افتخار به خود ببالیم و جشنی را همزمان با آغاز بهار برپا کنیم.

جشنی برای موفقیت هایی که حاصل تلاش و کوشش یکایک کارکنان و شاغلین شرکت اعم از بخش های اجرایی و سیمبانی و بخش های اداری و پشتیبانی و مدیریتی است.

جهشی که در دستیابی به شاخص ها، اهداف و برنامه هایمان در سالجاری داشتیم به اندازه ای بود که تقدیر ویژه مقام عالی وزارت در جهش دوسالانه ارزیابی جشنواره رجایی سال ۹۹ را در بین بیش از یکصد شرکت تابعه و وابسته وزارت نیرو برای این شرکت به ارمغان داشت.

در بخش اصلاح و بهسازی شبکه و تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در سال ۹۹ به  کسب مقام اول کشوری نایل شدیم.

در مدیریت علمی و لحظه ای بار استان  و اتخاذ شیوه ها و راهکارهای مناسب برای مدیریت در مصرف برق مشترکین توانستیم پیک تابستان و زمستان سال ۹۹ را با موفقیت پشت سر بگذاریم و در همین راستا موفق به کسب مقام سوم کشوری، در مدیریت مصرف مشترکان استانی شویم.

و همچنین با کسب مقام دوم روابط عمومی های صنعت آب و برق وزارت نیرو توسط دفتر روابط عمومی اینشرکت، افتخاری دیگر بر افتخارات شرکت افزوده شد.

و افتخارات بسیار زیاد دیگری که در زمینه ها و بخش های مختلف کسب گردید که ارزشمند و قابل تقدیر هستند، این افتخارات در آخرین روزهای اسفند ماه سال ۹۹  تداوم یافت و در شورای اداری استان، لوح تقدیر مقام اول در گروه “زیربنایی و توسعه زیر ساختها ” در جشنواره شهید رجایی را به نمایندگی از شما عزیزان دریافت کردیم، تا با کارنامه قابل قبولی، پروژه موفقیت های اینشرکت در سال ۹۹، تکمیل گردد.

اکنون با فرا رسیدن سال نو و این عید باستانی، فرصت را مغتنم می شمارم تا از تلاش ها و کوشش های همه شما همکاران عزیزم در تمامی بخش های شغلی و همچنین از خانواده های گرامیتان که همواره یار و همراه شما بوده اند، تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند منان سالی سرشار از موفقیت، تلاش، آرامش و امنیت را برای شما و خانواده گرامیتان مسألت نمایم، انشالله همچنان سربلند و موفق و مؤید باشید.

هیوا لهونیان

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

image_pdfimage_print