تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پیامی ۱۵ بهمن ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

۱۵ بهمن ماه روز ولادت بزرگ مردی از تاریخ اسلام است که در خانه خدا دیده به جهان گشود و جهان را غرق در شادی و شور تجلی هستی و مظهر ایمان نمود.

مردانگی و جوانمردی این الگوی اخلاق منجر شد تا ولادت امیرالمؤمنین (ع) روز پدر نامیده شود، روزی برای قدردانی از پدرانی که اولین ویژگی و بارزترین خصلت آنان همین مردانگی و از خودگذشتگی است که امروزه مشابه آن را به وفور می توان در بین همکاران خود در شرکت توزیع نیروی برق استان یافت.

جان بر کفانی که از خودگذشتگی و جوانمردی آنان را می توان در شرایط بحرانی همچون بارش سنگین برف ۲۴ و ۲۵ دی ماه و همچنین ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه امسال به خوبی مشاهده کرد.مردانی که به دلیل مسدود بودن راه های مواصلاتی روستاهای در مواجه با قطعی برق، حتی قادر به استفاده از چارپایان نبودند و ساعت ها و کیلومترها راه را پیاده  پیمودند تا جهت برقراری مجدد شبکه در یک روستا دور افتاده انجام وظیفه نمایند.

این دلسوزی و جوانمردی نیروهای اجرایی و مردان این شرکت خود گواه همه چیز است و دیگر وصفی برای پدری و ازخودگذشتکی این مردان غیور برای خانواده هایشان باقی نمی ماند و به قاطعیت می توان گفت آنان مردان راستین، تلاشگر و جوانمرد  این زمانه هستند.

اینجانب سالروز ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و روز مرد را به همکاران گرامی خود و خانواده های آنان تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در سایه حضرت دوست، موفق و مؤید باشند.

image_pdfimage_print