تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۵ اسفند ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه، روز مهندس را به همه مهندسان و تلاشگران عرصه برق این شرکت، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان هیوا لهونیان در پیامی پنجم اسفند ماه، زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را به همه تلاشگران عرصه برق تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

روز پنجم اسفند ماه در تقویم رسمی کشور عزیزمان ایران به عنوان روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نامگذاری شده است، این روز مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است.

 روزی برای تقدیر از تلاش و تفکر مهندسانی که در عرصه ارائه خدمات بهتر به مردم با تکیه بر اندیشه و عمل خود آفریدگار دنیای مدرن و تکنولوژی امروزه هستند.

قطع به یقین مهندسان ستون اصلی و مهم توسعه ی زیرساخت های لازم برای بهبود و ارتقای زندگی بشر هستند.

صنعت برق، یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه کشور است و زندگی امروزه مردم به حدی به این نعمت ارزشمند وابسته است که تصور زندگی بدون برق بسیار سخت یا غیر ممکن است، این فرصت را مغتنم شمرده و به مهندسینی که با تفکر خلاق و نوآور دست های توانای خود، نقش قابل توجهی در این بستر سازی، داشته و زمینه رفاه، آرامش و آسایش مردم را فراهم کرده اند، تبریک و تهنیت عرض نماییم و سلامتی خود و خانواده و موفقیت روز افزون این عزیزان را از خداوند منان مسئلت نماییم.

هیوا لهونیان

image_pdfimage_print