تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

?پیام دعوت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان برای حضور پرشور در انتخابات

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، «هیوا لهونیان» مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پیامی از همکاران خود جهت مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.
متن پیام بدین شرح است:

مقام معظم رهبری مدظله العالی:
«هر جا انتخابات با شرکت گسترده‌ی مردم باشد، این نشانه‌ی این است که ملت در آن کشور بیدارند، هوشیارند و با نظام خود همراهند.»

هیوا لهونیان در بیان این موضوع عنوان کرد: سرنوشت یک کشور را نه قدرت‌های شرق و غرب و نه انجمن ها و سازمانهای بین المللی، بلکه مردمان آن کشور با تصمیماتی که میگیرند و نیز با آنچه که با دستان خودخلق میکنند تعیین می نمایند.
وی اظهار کرد: انتخابات بزرگترین صحنه آینده سازی یک کشور بشمار می آید و عرصه ی حضور، اتحاد و حرکت بسوی ترسیم آینده ای روشن برای فرزندان این آب وخاک است.
وی با بیان اینکه، زمان آن رسیده تا باحضور در این عرصه اتحاد خود را بار دیگر در برابر دسیسه های دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران به تصویر کشیده و برای ساختن ایرانی آبادتر قدم برداریم ادامه داد، حضور خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بعنوان خادمین این مرز و بوم در پای صندوق های اخذ رأی در روز جمعه یازدهم اسفند ماه تجدید عهد با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای این ملت می باشد.
در پایان مدیرعامل ضمن قدردانی از فعالیت های نیروی های اجرایی و عملیات اتفاقات شرکت جهت تأمین برق و پایداری شبکه در شعب اخذ رأی که از هفته های قبل درجریان بوده است ،از آمادگی کامل کلیه نیروهای اجرایی ،عملیاتی و اکیپ های عملیات و اتفاقات برق در روز انتخابات خبرداد و گفت مشترکین و عموم مردم می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و قطعی برق ،مراتب را از طریق پل ارتباطی تلفنی ۱۲۱ با این شرکت، در میان بگذارند.

image_pdfimage_print