تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها ست برای پاسداشت انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تمام تلاش خود را می کنند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

در دنیای مدرن و امروزی، خبرنگاران نقشی اساسی در زندگی عموم مردم دارند، بی تردید کارکرد رسانه ها در ارائه تصویری واقعی از مشکلات موجود و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

در بخش دیگری از پیام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان: خبرنگاران ویترین و چشم بینای شرکت توزیع برق کردستان هستند که از این طریق ارتباطی دو سویه بین مردم و شرکت را تسهیل و تسریع می بخشند، اگر این ارتباط حذف و یا کم رنگ گردد، شرکت توزیع برق کردستان برای جمع آوری اطلاعات، درخواست ها و یا آگاهی از مطالبات واقعی مردم از شرکت و یا درخواست های این شرکت از مردم مجبور به صرف هزینه های مادی و غیر مادی زیادی می شدیم.

وظیفه ما ایجاد آرامش در جامعه می باشد، باید مشترکین اطمینان حاصل کنند مجموعه ای در قالب مکانیزم های مشخص و تعریف شده، مطالبات آنان را دریافت، تحلیل و بررسی می کنند و  طرح و برنامه ای مشخص برای آن ارائه می دهند و برای برآورده کردن نیازهای جامعه شبانه روزی تمام تلاش خود را انجام می دهند و این مهم بدون وجود خبرنگاران میسر نمیشد.

میزان اثر گذاری خبرنگاران در زندگی و شیوه فرهنگ سازی مردم، نقشی اساسی و پر رنگ دارد خبرنگاران می توانند به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنند و خواسته ها و متقابلا درخواست های ما را به اطلاع مشترکین و هموطنان برسانند و کمک شایانی در نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق، بهره مندی از خدمات غیر حضوری، قبض سبز  و …. را در بین عموم مردم رواج دهند که نتایج آن در سالهای قبل برای این شرکت محسوس بوده است و این همراهی جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

روز خبرنگار را به شما دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می گویم.

image_pdfimage_print