تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

در سومین روز دهه مبارک فجر و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران چهار پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر 24میلیارد ریال در شهرستان سروآباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبدالله آذری مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در تشریع این خبر گفت :همزمان با آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلای اسلامی و در سومین روز دهه مبارکه فجر با حضور فرماندار و جمعی از روسا و مسوولین شهرستان سروآباد چهار پروژه برق رسانی به صورت نمادین مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی در ادامه افزود: این پروژه ها شامل تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار سطح شهر سروآباد و روستاهای چشمیدر – سوره تو- کانی حسین بگ – سرومال –دهکانان –فقیه کان –ژریژه وککلیک آباد و همچنین احداث پست هوایی روستای ژنین با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیاردریال بوده است.

آذری در ادامه اذعان داشت: امسال در دهه مبارکه فجر پروژه اصلاح شبکه سیمی به کابل خود نگهدار  شهر اورامان با بیش از هفت کیلومتر آغاز شده و پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار روستای دزلی نیز که  با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد همراه است ، با همت عوامل اجرایی و پشتیبانی به زودی به بهره برداری خواهد رسید./.

image_pdfimage_print