تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کسب رتبه اول این شرکت در ارزیابی نیمه اول تیر ماه به جهت مدیریت بار در بین شرکت های توزیع برق سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ارزیابی نیمه اول تیر ماه به جهت مدیریت بار در بین شرکت های توزیع برق سراسر کشور، موفق به کسب رتبه اول شد که تقدیر وزیر نیرو و‌ مدیرعامل شرکت توانیر را به همراه داشت.

وی در تشریح برنامه های مدیریت بار این استان ، با بیان اینکه در استان کردستان بخش های تجاری و خانگی از ابتدای شروع پیک مصرف تاکنون بدون اعمال خاموشی بوده است، افزود: در بخش کشاورزی با کاهش مدت زمان خاموشی نسبت به سراسر کشور از پنج ساعت به دو و نیم ساعت و در بخش صنعت نیز فقط با جابه جایی یکی از روزهای کاری هفته با روز تعطیلی، از قطعی برق صنایع حساس و استراتژیک جلوگیری به عمل آمده است .

لهونیان تاکید کرد: این اقدامات، بار مصرفی استان را به میزان مناسبی مدیریت کرده تا در ارزیابی مدیریت بار، عملکردی مثبت شکل گیرد.

وی در ادامه گفت: عملکرد این شرکت در بخش های ارزیابی نسبت به برنامه های تعیین شده بیشتر بوده و با اجرای ۸۸ برنامه عملکردی نسبت به ۷۷ برنامه تعیین شده ، در زمینه تحقق برنامه ها عملکرد ۱۱۴ درصدی داشته و توانست رتبه اول را در بین ۳۹  شرکت توزیع برق سراسر کشور به دست آورد.

لهونیان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مشترکین استان در همه ی بخش های  تعرفه ای و هم چنین تشکر ویژه از همکاران این شرکت به جهت تدوین برنامه های مدیریت بار به منظور گذر موفق از پیک مصرف، ابراز امیدواری کرد شرایط حاصل شده درهفته ها و ماه های آتی، تداوم داشته و تثبیت شود تا خدماتی شایسته و مطلوبتر به هم استانی ها ارائه گردد.

image_pdfimage_print