تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۲

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از کسب رتبه برتر این شرکت درعملکرد برنامه‌های پاسخگویی بار در هفته پایانی تیر ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار کرد: براساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد برنامه‌های پاسخگویی بار ابلاغ شده از سوی شرکت توانیر به  شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور، امتیاز عملکرد شرکت‌‌ها بر مبنای ۱۰۰ امتیاز برای اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار محاسبه شده است که با توجه به نیاز شبکه سراسری به اجرای بیشتر از برنامه‌های ابلاغ شده جهت مدیریت بار استان‌ها، امتیازی نیز برای اجرای برنامه‌های بیشتر از سهمیه در نظرگرفته شده بود.

وی افزود: عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان درهمه بخش‌های پایش و ارزیابی، نسبت به برنامه‌های تبیین شده، بیشتر بوده و با اجرای ۸۲ برنامه عملکردی نسبت به ۷۷ برنامه ابلاغی برای مدیریت باراستان، عملکرد ۱۰۶ درصدی داشته است و همین امر منجر شد تا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در بین ۳۹ شرکت توزیع برق در سراسر کشور با کسب ۹۸ امتیاز از۱۰۰ امتیاز، رتبه برتر را کسب نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان درادامه با بیان اینکه تاکنون دراستان کردستان از ابتدای شروع فصل پیک مصرف برق، مشترکان بخش‌های تجاری و خانگی که بیشترین تعداد از مشترکین استان را به خود اختصاص می‌دهند، اعمال خاموشی نداشته است، تصریح کرد: این شرکت توانسته در پایان هفته آخر تیرماه در دیگر بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری و در بخش مولدهای خودتامین، اقدامات و برنامه‌های خوبی را برای پایداری شبکه عملیاتی نماید.

وی اضافه کرد: در طرح‌های کاهش پیک بار، عمده مشترکان صنعتی، اداری، کشاورزی و ایستگاه‌های سی ان جی مطابق با برنامه‌های تعیین شده در ضوابط، با اعمال مدیریت مصرف برق، مشارکت و همکاری خوبی را در برنامه‌های مدیریت و کاهش پیک داشته‌اند.

لهونیان درپایان ضمن قدردانی ازهمراهی مشترکان در همه  بخش‌ها به منظور گذر موفق از پیک مصرف برق ابراز داشت، امیدواریم در هفته اول مرداد ماه که با افزایش نسبی دمای هوا و متعاقبا افزایش تقاضا برای مصرف برق مواجه هستیم، شرایط ایجاد شده درهفته‌ جاری و هفته‌های آتی تداوم و تثبیت داشته باشد تا همچنان خدمت‌گزار مردم در تامین برق پایدار باشیم.

 

 

 

 

image_pdfimage_print