تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مقرر است امسال کنتور برق ۲۵۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا خرم معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: یکی از اولویت های کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تامین برق مطمئن و پایدار و همچنین توسعه و اصلاح شبکه برق با هدف جلب رضایت مشترکان در نقاط مختلف استان است.

وی افزود: یکی از طرح های روستا محور این شرکت، طرح تکخوانی کنتور برق است که در آن هر مشترک روستایی همچون مشترکین شهری یک کنتور جداگانه دارد و به‌صورت جداگانه نسبت به قرائت کنتور وی اقدام می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: درهمین راستا تاکنون کنتور برق ۱۲۳۷ روستای این استان با ۱۳۸ هزارو ۲۵۴ مشترک روستایی تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

خرم در ادامه اظهار داشت: در مجموع و در سراسر استان، کنتور برق ۵۱۶ روستا تاکنون تکخوانی نشده که قرار است تا پایان سال ۱۴۰۲ کنتور برق تمام روستاهای باقی مانده نیز تکخوانی شوند.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از ۵۱۶ روستای باقی مانده کنتور برق ۲۵۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان امسال تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج می شود.

وی در پایان اظهار داشت: کل هزینه های مربوط به تکخوانی کنتور روستاها بر عهده شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است و مشترکان متحمل پرداخت هزینه ای در این خصوص نمی شوند.

image_pdfimage_print