تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۹ مرداد ۱۴۰۱

مدیرتوزیع برق شهرستان قروه ازاورهال وتعمیر ۶۵۵ کیلومترشبکه ۲۰ کیلوولت در این شهرستان به روش گرم و سرد  در۴ ماهه ابتدایی سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: آسیب دیدن برخی تجهیزات منصوبه برروی شبکه برق وهمچنین ایجاد اتصالات سست درشبکه فشار متوسط وضعیف مستلزم انجام تعمیرات اساسی وسرویس ونگهداری شبکه جهت آماده سازی آن برای جلوگیری از بروز قطعی های ناخواسته  واحتمالی برق است که دراین راستا اقدامات لازم جهت بازدید و تعمیرات شبکه بر اساس برنامه مدون در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ازابتدای سال جاری تاکنون از مجموع ۱۷۰۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت موجود در این شهرستان ، ۶۵۵ کیلومتر آن به روش خط گرم وسرد تعمیر و ۳۱۰ دستگاه پست هوایی عمومی و اختصاصی نیز تعمیر و سرویس شده است، افزود : عملیات تعمیرسالیانه و اورهال تاسیسات  مطابق آخرین نیازها و استانداردهای روز صنعت برق تعریف و با اعتباری بالغ بر ۲۹۸ میلیون تومان به اجرا رسیده است .

میمنت آبادی در ادامه بر تعمیر شبکه توزیع برق جهت تداوم انرژی به صورت مطمئن و پایدار تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از۴۰ درصد برنامه ی تعمیرات مورد نیاز اجرایی شده است اما مشکلات وفرسودگی شبکه دربرخی مناطق قروه به حدی است که باید کل شبکه مجددا بازآرایی واورهال شود.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق علل الخصوص در زمان پیک بار، در تداوم و پایداری شبکه توزیع نیروی برق همکار و همیار شرکت باشند.

شهرستان قروه با وسعت حدود  ۲۴۳۰ کیلومترمربع ، ۱۴۰۱۹۲نفرجمعیت و ۲۷فیدرفشار متوسط ازپست های فوق توزیع شبکه سراسری متصل و ۵۷۶۵۰ مشترک را پوشش می دهد.

image_pdfimage_print