تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

عبید علی محمدی قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اتمام طرح جابجایی ۱۰۵۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت پارک و فضای سبز تازه احداث روجیار واقع در کمربندی آبیدر سنندج خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان علی محمدی در تشریح این خبر گفت: پروژه جابجایی ۱۰۵۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت دو مداره، ظرف مدت  یک هفته کاری با بسیج امکانات و عوامل اجرایی با هدف کمک به تسریع در احداث فضای سبز کمربندی آبیدر، به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از گچ ریزی و ارائه معبر و بر و کف توسط عوامل اجرایی شهرداری، کل عملیات جابجایی  شبکه در کمترین زمان ممکن انجام شد، افزود: طرح با نصب ۱۲ اصله تیر بتنی ۱۲ متری، شبکه مذکور درحالت استاندارد قرار گرفته و بطور کامل رفع حریم گردید.

علی محمدی افزود: درسالهای اخیر با ایجاد تاسیسات زیربنایی و توسعه زیرساخت ها همچون تعریض جاده ها  و احداث پروژه های  فضای سبز،  لزوم جابجایی شبکه برق بیشتر شده که در این مدت تلاش شده است به منظور جلوگیری از تحمیل و یا صرف هزینه های غیر ضرور، اقدامات و همکاری های لازم با دستگاه های خدمات رسان سطح استان، صورت پذیرد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به ضرورت تعریض و ساماندهی بافت های فرسوده، جاده ها، پارک ها و فضاهای سبز در دست احداث، در بسیاری موارد جابجایی خطوط امری اجتناب ناپذیر بوده که این امر نیازمند همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر ادارات و ارگان های خدمات رسان در سطح استان است.

image_pdfimage_print