تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۲

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار از اتمام عملیات اجرایی برقرسانی به ایستگاه های پمپاژ آب شرب سه روستای شهرستان بیجار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هادی محمد مرادیان گفت: به منظور توسعه شبکه آبرسانی در روستاها، عملیات برق رسانی به ایستگاه های پمپاژ آب شُرب روستاهای آغکند علیا، چطاق و کوتان سفلی توسط گروه های فنی و اجرایی برق شهرستان بیجار به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه انجام این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد صورت گرفت، افزود: با اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین برق ایستگاه های پمپاژ آب، بالغ بر ۱۴۰ خانوار از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

مرادیان در ادامه بر لزوم ارتقاء کیفیت خدمات به روستاهای دور افتاده و کمتر برخوردار تاکید و خاطر نشان کرد: توجه ویژه به اجرای این پروژه ها علاوه بر بهبود خدمات و تامین آب شرب پایدار، در روند مهاجرت معکوس و ایجاد اشتغال نیز تاثیر گذار است.

مدیر توزیع برق شهرستان بیجار در پایان گفت : این پروژه ها با احداث ۳ دستگاه پست ۲۵KVA و یک هزار و ۴۸۰ متر خط فشار متوسط هوایی، ۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف زمینی و نصب ۳۰ اصله پایه بتونی به اتمام رسید و اکنون آماده بهره برداری می باشد.

image_pdfimage_print