تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۴ آبان ۱۴۰۱

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: بر اساس بخش نامه ابلاغی از سوی توانیر، مشترکین خانگی مشمول پاداش صرفه جویی مصرف باید ملک مسکونی آنها دارای سکنه  باشد و خانه های خالی از سکنه مشمول  پاداش صرفه جویی در مصرف برق نمی شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار گفت: پیرو بخش نامه ابلاغی از سوی شرکت توانیر در ارتباط با پاداش صرفه جویی مصرف برق در بخش خانگی، مشترکین خانگی مشمول پاداش صرفه جویی مصرف علاوه بر رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته، باید ملک مسکونی آنها دارای سکنه نیز باشد و خانه های خالی از سکنه مشمول پاداش نمی شوند.

رسولی تبار با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۷۱۲هزار مشترک برق در استان کردستان وجود دارد که بیش از ۵۹۰ هزار مشترک آن را( ۸۴ درصد) مشترکان بخش خانگی  شامل می شود، افزود: در مجموع ۷۳ درصد از کل مشترکین برق در استان مشترکین خوش مصرف و کم مصرفی هستند که برابر با الگوی مصرف تعیین شده از انرژی برق استفاده می کنند.

وی افزود: بدین منظور و طی مراسمی به ۹۹ مشترک کم مصرف کردستانی که تا تیرماه سال جاری با رعایت الگوی مصرف، بهینه مصرف کرده و همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان داشته اند، ۲۵۰۰ میلیون ریال پاداش اهدا شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه الگوی مصرف برق در ماه های گرم سال برابر با ۳۰۰ کیلووات ساعت و در ماه های غیرگرم نیز برابر با  ۲۰۰ کیلووات ساعت است، اظهار داشت: ۸۴ درصد از کل مشترکین استان را مشترکین بخش خانگی شامل می شود که بدون شک صرفه جویی این بخش از مشترکین تاثیر شایانی در کاهش مصرف برق در استان به دنبال دارد.

image_pdfimage_print