پرداخت دو میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال خسارت لوازم برقی به مشترکین خانگی و تجاری در سال ۹۷

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد:

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته به 255 پرونده در زمینه خسارات ناشی از معیوب شدن لوازم برقی مشترکین خانگی و تجاری در استان کردستان رسیدگی شد، اعلام کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده بالغ بر دو میلیارد و 325 میلیون ريال خسارت به مشترکین خانگی و تجاری استان کردستان پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا خرم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه پرداخت خسارت به مشترکین خانگی و تجاری در سال ۹۷ ، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان خسارات وارده تا سقف معین شده از سوی «بیمه‌ دی» پرداخت شد.

وی با اعلام اینکه پس از بررسی کارشناسی تعداد ۲۵۵ پرونده دارای برق مجاز و مورد تأیید که به دلایل مختلف متحمل ضرر و زیان مالی شدند، به نمایندگی بیمه دی در استان معرفی شدند، گفت: خسارات وارده تا سقف معین شده بزودی به مشترکین فوق از طریق شرکت بیمه گر پرداخت می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه تعداد ۸۴۵ پرونده نیز در دست بررسی و اقدام است، تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسی این تعداد از مشترکین پس از تکمیل فرم اعلام خسارات از طریق شرکت بیمه‌گر انجام می‌پذیرد و در صورت تأیید، در چارچوب بیمه‌نامه، جبران خسارت خواهند شد.

وی با ذکر اینکه مشترکین در صورت متحمل شدن خسارت در سال ۹۷ در عرصه و اعیان ملک مسکونی و تجاری می‌توانند با ورود به سامانه «بیمه حوادث ناشی از برق مشترکین خانگی و تجاری (سایر مصارف)» جهت ثبت نام و الصاق نمودن مدارک خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: قرارد جبران خسارت لوازم برقی مسترکین خانگی و تجاری از طریق بیمه دی مربوط به سال ۹۷ بوده که پرونده آن در حال بسته شدن می باشد ؛ قراردادمذکور مشمول لوازم برقی که جنبه لوکس داشتند مانند لپ‌تاپ، کامیپوتر، گوشی موبایل، دستگاه تلفن ثابت، شارژر و تب‌لت نشده بود .

image_pdfimage_print