تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۴ آذر ۱۳۹۹

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از تبديل 83963 متر شبكه سیمی به كابل خودنگهدار در هشت ماهه سال 99با اعتباری بالغ بر 57 میلیاردو 397 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبرگفت : اجرای این پروژه به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، افزایش ضریب پایداری خطوط و اصلاح و آرایش شبکه در ۸ ماهه سال جاری  ۸۳۹۶۳ متر کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال از اعتبارات داخلی  به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اذعان شد : با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و استان و با تلاش شبانه روزی همکاران اجرایی این مدیریت جریان خدمات‌رسانی به مردم متوقف نشده و به همت والای کارکنان این مدیریت، تبدیل ۸۳۹۶۳ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان محقق شد .
وی در ادامه با توجه به نصب ۳۸۸ پایه بتنی و برکناری ۱۱۷ پایه چوبی فشار ضغیف در مناطق مختلف این شهرستان افزود: از ابتدای سال جاری بازسازی شبکه‌های فرسوده برق با سرعت بیشتری درحال انجام است و به همین جهت شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه‌های جدید با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

میمنت آبادی در ادامه به تشریح مزایا و اثرات حاصل از نصب کابل های خود نگهدار پرداخت و عنوان کرد: افزایش پایداری شبکه در مقابل خطاهای ناشی از شرایط نامساعد جوی ،کاهش سرقت کابل، کاهش هزینه‌های نگهداری شبکه ، زیبا سازی مبلمان شهری و روستایی و درنهایت رضایت ‌مندی مشترکین را از جمله اهداف مهم و اساسی اجرای این پروژه  نام برد.

لازم به ذکر است این مدیریت در نظر دارد تا پایان سال جاری بالغ بر ۷۰ هزار متر  شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار تبدیل کند.

image_pdfimage_print