تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱ دی ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان, محمد امین حریقی در تشریح این خبر گفت : با اجرایی شدن طرح ارائه خدمات غیرحضوری ،عملا در زمان،هزینه و رفت آمدها،صرفه جوی قابل ملاحظه ای صورت گرفته و به نوعی گام اساسی در حذف مراجعات حضوری به ویژه در شرایط خاص کرونایی محسوب می شود.

وی در ادامه اذعان داشت: اکنون شهروندان می توانند از دو طریق خدمات مورد نیاز خود رابدون مراجعه به این مدیریت دریافت کنند.

روش اول نصب اپلیکین ” برق من ” برروی تلفن همراه است که از طریق آن مشترکان می توانند به راحتی خدمات مورد نیاز خود از جمله ؛خرید انشعاب برق،درخواست آزمایش کنتور،دریافت و پرداخت صورتحساب برق و دها خدمت دیگر بصورت غیرحضوری دریافت نمایند.

روش دوم هم مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق استان کردستان  kurdelectric.ir  بخش میز خدمات الکترونیک ،کلیه هریک از خدمات مورد نیاز خود در بخش های مختلف خانگی،تجاری صنعتی،کشاورزی و عمومی را بدون مراجعه حضوی بهره مند شوند.

وی در ادامه با توجه به سازو کار رایگان شدن برق مصرفی از طریق طرح ” برق امید ” خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه هیئت محترم دولت مبنی بر رایگان کردن برق مصرفی مشترکین خانگی کم مصرف از از هموطنان خود خواست با مدیریت مصرف برق،خود را در زمره مشترکین خانگی کم مصرف قرار داده که صورتحساب آنان رایگان شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در ۸ ماهه اول سال جاری در بخش خانگی ۴۲۳ دستگاه کنتور تک فاز و ۵۱ دستگاه کنتور سه فاز جدید نصب و راه اندازی شده است،افزود: تعدادی از اشتراک ها به جهت رفاه حال برخی شهروندان  و مشترکان بصورت اقساط واگذار گردیده که امید است این تعداد از شهروندان عزیز برابر تعهدات فی مابین همکاری و همراهی لازم را با این مدیریت کماکان معمول نمایند.

حریقی پرداخت بدهی برق را در جهت تداوم خدمات مستمر و مطلوب، امری ضروری عنوان کرد و گفت :مبلغ مطالبات قبوض برق معوقه مشترکان خانگی در این شهرستان بالغ بر۴ میلیارد ریال  و مطالبات معوقه بخش تجاری شهرستان بالغ بر ۲ میلیارد ریال می باشد.و از همین طریق از هروندان خود خواست با پرداخت بدهی های برق مصرفی به منظور تداوم مطلوب توسعه و احداث و همچنین بهسازی شبکه توزیع برق این مدیریت را یاری و همراهی نمایند.

image_pdfimage_print