تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹

مدیر برق شهرستان کامیاران از تبدیل15000 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار هوایی سطح شهر کامیاران با اعتباری بالغ بر 10 میلیاردو 400 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان،شهرام بهمنی درتشریح این خبرگفت: با توجه به مشکلات ناشی از بکارگیری هادی‌های لخت وخطرات وحوادث ناشی از آن از جمله شرایط آب وهوایی، اتصال کوتاه های موقت و دایمی، برخوردشاخه های درختان، صدمات ناشی از حیوانات وپرندگان وخوردگیهای شیمیایی که می تواند منجر به قطعی برق وافزایش انرژیهای توزیع نشده گردد، رویکرد به استفاده از کابل خودنگهدار می تواند بسیار موثر باشد.

وی در ادامه از مزایایی عمده استفاده از کابل خود نگهدار در شبکه‌های هوایی توزیع برق خاطرنشان کرد و گفت:

از جمله مزایای اجرای این طرح افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی ،کاهش انرژی توزیع نشده به مقدار قابل ملاحظه ، کاهش تلفات با از بین رفتن جریان نشتی در درختان و تجهیزات ، مقاوم بودن نسبت به خوردگی و در نتیجه کاهش پارگی خطوط فشار ضعیف ،کاهش میزان استفاده های غیر مجاز از برق  نام برد.

وی در ادامه افزود:اجرای عملیات ۱۵۰۰۰ متر تبدیل شبکه های فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار شهرکامیاران در نقاط مختلف با هدف استاندارد سازی شبکه در ارتقاء کیفیت خدمات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه گفت:  انجام این پروژه در سطح شهر را در پستهای بیمارستان, خلفای راشدین ، میدان فوتبال ۱و۲ ،اداره راه،حسینی،شفیعی،فرجی،اسدی،کلانتری، و بازار روز بوده است. 

بهمنی در پایان ابراز امیدواری کرد وگفت: مابقی شبکه سیمی این شهرستان تا پایان آبانماه ۹۹ اتمام و بهر ه برداری خواهد رسید.

 

image_pdfimage_print